A Napfény Dental Fogászat Szeged szívében várja kedves pácienseit.

Nyitvatartás : Hétfő - Péntek | 10:00 - 17:00
  Telefonszám : +36 30 9352 482 | +36 30 4800 100

LASER-es fogkezelések /Dental Laser/

A lézer egy energiában gazdag fénynyaláb, amely kiválóan alkalmazható a mai modern fogászat területén.

Fogínygyulladás kezelésére, gyökérkezelés során olyan helyeket is kezelni tudunk, a fény segítségével fertőtlenítünk, amelyet másképp nem tudnánk. A LASER-el vérzés nélkül tudunk vágni. Ínykorrekciót tudunk végezni, fogszabályzásnál az impaktált fogak felszabadítás után azonnal felragasztható a tappancs. Soft laser terápia csillapítja a fájdalmat, gyorsítja a gyógyulási folyamatokat. Szájnyálkahártya betegségek közül az aphta, herpes, krónikus gyulladásos jelenségek, parodontitis gyógyulását segítik.

Szájsebészeti műtétek után csökkenti az oedemat, fájdalmat.

APDT

Speciális kezeléssorozatunk a krónikus fogágybetegség esetén.
Professzionális szájhigiéniai kezelés után a parodontális tasakot speciális festékkel kezeljük, és ennek megfelelő hullámhosszúságú LASER fénnyel megvilágítjuk, vékony optikai szállal a tasak alját is kezelni tudjuk. 3 egymást követő kezelés és szájhigiéniás instrukciók és motiválás után jelentős javulás tapasztalható.

Milyen LASER-es fog kezelések érhetőek el szakembereinknél?

• Fogágybetegségek kezelése
  • Biostimuláció
  • Ínykorrekció
  • Frenulum plasztika
  • Gyökérkezelés Laser-es asszisztálással
  • Laser-es fogfehérítés

Ha bármi kérdése van a szolgáltatásainkkal kapcsolatban nyugodtan írjon nekünk e-mailt vagy hívjon minket telefonon!